onsdag 3 december 2008

Kräk

Igår började jag min dag på jobbet med att kräkas :-) Skulle tvätta av en gammal dam som avlidit en timme innan, men eftersom jag har ett luktsinnne som en blodhund så kände jag tarmtömningen redan innan vi befann oss i den arean....
I förrgår luktade jag till mig att en ung kille som kom in för kramper hade rökt hasch och konfronterade internetdejten som va med med denna fakta som hon röd i ansiktet förnekade.

Jag och luke skulle ta ett romantiskt bubbelbad igårkväll, det var mysigt i 5 minuter tills hampus gjorde mästerdumpen inna på sin toa och inte kraffsade för.. haha luke klev upp först och 10 minuter senare när jag också kom till soffan så hade hampus sedan läääänge tryckt sig ner på lukes bröstkorg (planerat?)

Idag ska jag åka till KK och kolla upp mitt hjärta och aorta, sen tänkte jag flanera runt i stan en sväng och se om jag hitta ngn mammabyxa :-) Sen kommer peter på besök en sväng.

Inga kommentarer: