måndag 21 december 2009

Oj vad länge sedan jag skrev.... har fått klagomål på det

Ska försöka skärpa mig lite :-)

Jaha vad har hänt då sedan vi badade hehe... en hel del. Svea har hunnit bli 7 månader och hon har varit på sin första semester på Cypern i oktober. Resa med bebis var lättare än jag föreställt mig, jag hann till och med få lite färg på kroppen. Dessutom har hon blivit döpt i falkenbergs kyrka. Vi har sovkurat henne så att hon äntligen sover 15 timmar/dygn istället för hmm.. 9-10 /dygn som hon sov förut. Samt att jag numera också får sova och mysa med Luke igen och läsa bok och allt sånt där man inte kunnat göra på så länge. (Tack Helena och Chris för kurtips).

Om 4 dagar är det julafton. det ska bli så roligt att äntligen fira i sitt eget hem i sitt eget pyssel, och som det ser ut nu så får vi snö på julafton eller kanske slask om det tinar innan.

Idag ska vi åka och köpa en ny mediamöbel på EM möbler. Svea river ner allt från den vi har som har öppna hyllor samt att den är rätt låg denna blir det istället

Inga kommentarer: