söndag 6 februari 2011

Gaaaahhh

Känner mig arg och frustrerad och bortglömd och mindre värd, och nej jag vill inte prata om det. Ska bara försöka skita i känslan och inte bry mig. Och nu ska jag lägga mig och sova för imorgon är det kvalitetskontroll av Goran och jag ska fixa det så att jag kan köra iväg till havet och ta en cigg i blåsten. Sjukt sugen på det nu.

Förvövrigt undrar jag hur fan man är funtad när man söker akut vård pga. att man inte kan sluta skratta? Och om man nu inte kan sluta skratta så undrar jag om det bara gäller när man är bland annat folk och inte ensam på toa exempelvis?

Har iaf. haft en mkt trevlig dag i triagen idag med min relativt nya arbetskamrat Pari, hon kan nog bli en riktigt bra vän tror jag. En sådan som man både kan festa med och fika med och prata djupt. Mkt kul och skönt för det senaste känns det som om jag har få sådana kvar.

Guten nacht

Inga kommentarer: