lördag 11 juli 2009

Fest med jobbet

Likt hockala så festade jag med jobbet i helgen :-)
Började kvällen på superb förfest hos en jobbarkompis där det dracks öl, vin och fruktdrinkar i massor. Pojkarna bjöd på bara bringor och flickorna bjöd på djupa urringningar haha..
Lagom tankad åkte vi taxi till Hardrock Café där det dansades sexdans :-) sen kände jag att det var nog så jag tog en svarttaxi hem, höll på att hamna i biskop relaterat till min förmåga att inte hålla koll på vänster och höger.
Idag har både jag och Luke legat till kl. 12:00. Luke pga. att Svea inte kunde somna förräns halv 2 inatt och jag var sjuuukt trött.
Svea har hängt i Stoffas knä hela förmiddagen.

Och igår hände ngt coolt på liseberg ! Jag vann äntligen på ett chokladhjul! 2 kg Geisha! Åhh jag blev såå glad!

Ps. Vill även berätta att jag åt en tunnbrödrulle på wieselgrensplatsen idag som var sjuuukt god.Ds.

Inga kommentarer: