lördag 3 juli 2010

Skön kväll

Igår var jag och Annax2 på Bergakungen och såg Eclipse, super super bra! Längtar sjukt mkt tills nästa film och nästa...
Efter det blev det lite spontanöl på Gamleport, Till Salu och slutligen Beebar. Vi spontansamlade på oss folk under vägen som vi stötte på så tillslut och under vägen var vi: Jag, dubbelanna, Ingles, Malin, Malins arbetskamrat, min MVCkompis Malin, hennes man, hennes syster, systerns man, och systerns kompis. och precis innan jag gick hem hade vi även raggat upp Robinsonvinnaren Jerker och hans böggäng. Inte dåligt att gå från 3 pers till typ 15 på 4 timmar :-) . Stan är fan i mig liten. ...
Hur som helst trevligt blev det och jag hoppade av när det var som roligast för att vara pigg tills dagens stora shopingtur!!!
Om ngr timmar åker jag till Gekås och bor på motell med mina 5 Familjelivsvänner. Vi ska shoppa, bada i sjö och tunna och dricka gott. Ska bli så kul!

Förövrigt så är det jädrigt kul att jag genom en sajt på nätet lyckats hitta 5 underbara mammor som jag under året som gått hunnit bli riktigt bra vän med. I början pratade vi såklart mest barn men under året så har vi fasiken delat ALLT med varandra. Och jag är så glad att jag valde att skriva i FL tråden den där gången för typ 1.5 år sedan. Hade jag inte det hade jag missat dessa damer som förgyller mitt liv. KUL.

Rapporterar mer efter helgen

1 kommentar:

Betraktelser från Majviken sa...

En av damerna säger det samma! Underbart att ha träffat dig och de andra! Vad kul vi ska ha i helgen! KRAMAR!