torsdag 14 oktober 2010

gårdagen

Var hos fettosköterskan och det gick bra, vi pratade om att jag ska försöka gå lite mera än vad jag gjort och fortsätta som jag gör med maten. Efter detta gick jag till Petra och åt lunch.

På kvällen hade vi Anna som barnvakt och då stack vi iväg på Dinner 22 och åt, fasiken vad gott!! Jag åt: Löjrom med västerbottenmuffin, röd lök och creme fraiche sen åt jag oxfilé med palsternackspure med sidfläsk och rödvinssky (nära jag skrev rövvinssky där... ) och till efterrätt blev det chokladglass med pecan , chokladmousse och chokladsoppa :-)

När vi var mätta och trötta gick vi till bergakungen och såg "pappa på burk" , lucas samt ett gäng fjortisbrudar var mest roade i hela salongen och satt och småfnissade mest hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en kanonkväll. :)

Annelicious sa...

Sweetie, de tabletter jag tar heter Duromine, men jag tror de är olagliga i Sverige (säkert pga mycket bra anledningar). De är typ som Reductil. Min läkare skrev kanske inte ut dem för att jag var fet, utan mer för att han är asiat, och alla som är större än bambu är överviktiga i deras ögon hahahaha