torsdag 25 november 2010

Det hände igen

Jag skrev inte på över en månad... funderar kraftigt på att anta den där 30 dagars utmaningen för att få fart på bloggandet.

Idag har jag varit hos fetmasköterskan igen, jag hade gått ner 3,2 (jaaa der är viktigt med ,2 ocksååå) Och minskat 3 cm i midjan. Kul kul med tanke på att jag inte ansträngt mig för det. Efter det besöket gjorde jag ngt som kanske verkar tokigt i kampen mot fettet, jag gick och sa upp mitt träningskort på sportlife. Har bestämt mig för att skaffa ett på Life i brunnsbo istället, det ligger ju närmare hem. Negativt är dock att dom inte har ngr klasser men jag går ju ändå inte på ngr klasser, hatar att passa tider. Särskilt då tiderna ofta är sent på kvällen då jag gjort natt.

Nu en härlig lista på saker jag ser framemot:

* Jobba i helgen (jaa faktiskt, det ska bli kul för det var så länge sedan nu eftersom Svea sjukade i veckan)
* Bilresan med Luke ner till Lubeck, Tyskland på torsdag nästa vecka, ska bli så mysigt att gå på julmarknad och dricka öl/gluhwine?? och kolla marsipanfabrik. Och att inte förglömma bo på 4 stjärnigt hotellmed hotellfrukost och sovmorgon.
* Julledigheten
* Nyår då min familj kommer hit
* När vi fixat till hallen med golvvärmen
* Sälenresan med 3 goa brudar från jobbet
* Att ta det förbannade körkortet ngn gång...

Känns gott att det så mkt att se framemot :-)

Inga kommentarer: