torsdag 26 mars 2009

Hemma igen

Vi kom i förrgår. Igår gick vi nordstan och upp till kopparmärra och idag har vi kört prinsgatan-haga-domkyrkan shoppingstråket. Nu är jag nästan slut i benen. Hade även sånna där sammandragningar idag i slutet av våran shoppingsträcka. Trodde jag haft sådana förut men det har jag nog inte. Idag kom dom ooohhhh.. ont i magen va avd det gjorde :-/
Nu är vi iaf hemma och har gjort några fynd. Köpte badsalt som lukta grymmegott på en sån där mysaffär i Haga som hade 50 % rea. köpte även en handkräm och en babyduschcreme för halva priset. Så ikväll efter familjelivsmiddagen ska jag ta ett dopp utan irreterande skumbadsljud (dom är ett en störande bieffekt av Lush skumbitarna samt body shop bubbelskummet)
Imorgon ska vi ta ett dopp på lundbybadet, jag ska väll mest flytta omkring men mamma ska motionssimma. Sen blir det nog bio, "i skuggan av värmen" på kvällen. Har läst boken och den e ju grym.

Inga kommentarer: