torsdag 27 november 2008

The first kick!


Kom idag på väg till jobbet, när jag satt på bussen. Och det var inte den där typen som alla snackar om "som en fis" eller som "fjärilar" i magen, nää det va en riktig kick! Jag hade sjukt nog trott att den skulle kännas högre upp (fast jag kan anatomin) men den kändes såklart längre ner i ljumskhöjd. Kändes helt sjukt och jag blev nästan rädd. Satt sen och spände hela magen och kunde knappt andas resten av vägen till jobbet för jag tyckte det kändes obehagligt :-/

Idag innan jobbet har jag städat i väggskåpet, gjort färdigt ett skåp jag gjort hmm.. lägger ut bild sen. Diskat alla glas också. Får besök imorgon av 1-2 arbetskompisar innan vi ska på fest med jobbet på villa del parc. Jag ska blanda jordgubsdrinkar åt dem i min nya blender och själv dricka fejkölen :-) och ev. ta ett glas vin ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh wee, vad coolt, jag blev alldeles ivrig när jag läste :D
Måste få se dig snart så man kan spana på dig lite. Kram :)

Szofia Jakobsson sa...

Jag länkar till din blogg nu :)
Och coolt, med magen. Ringde igår men du svarade inte, tänkte att det är dags för oss att hänga lite snart. Kram!