torsdag 13 november 2008

Ledig 4 dagar!!!

Japp så är fallet :-)  
Har ju såklart redan bokat upp 2 av 4 dagar men ändå...

På jobbet idag fick jag återigen en sån där hemsk kräkupplevelse och jag tänker inte beskriva den i detalj men det innehåller böld i ljumske sprutandes på doktorns tröja, byxa och en stank som tog över ett rum stort som mitt vardagsrum. Jag brukar ju inte va kräsmagad men "tillståndet" gör att allt (smått som stort) på jobbet luktar mer än nödvändigt. Upplevelsen resulterade i en kvarts hulkande utanför ambulansintaget i friskluften och sen en fika efteråt eftersom min magsäck nästan placerat sig i matstrupen.

Fick lite ågren idag på arbetsplatsträffen. Kom på att jag kommer att vara hemma i nästan 2 år troligtvis och inte kommer att ha samma sociala liv som jag är van vid. Jag är ju van vid att prata med och träffa 50-60 pers om dagen, och jag trivs med det. Kommer att bli jobbigt men men man kan ju alltid jobba extra :-) ibland


Inga kommentarer: