onsdag 1 april 2009

Mamma har åkt

Igår lämnade jag av mamma på tåget... :-( trist. Bölade som fan måndagkväll i lukes armar. Känns så skumt att nästa gång vi ses så har bebisen kommit. Bölade en skvätt när jag lämnat av henne också på tågstationen.
Resten av dagen spenderade jag med att städa här hemma och göra lite påskfint, Luke kom hem med en stor bukett rosor till mig :-) och sen satt vi och mixtrade med den nya digitalboxen resten av kvällen. Samt att vi spenderade vår första natt tillsammans utan ngn annan i lägenheten på 2 veckor ..... ;-)

I helgen har när mamma har varit här har det varit storshopping. Vi var på Gekås i söndags och handlade babygrejer och en hel dl annat för flera tusenlappar och i måndags fyndade jag och mamma glas på linnégatan, jättefina. Jag är grymt nöjd och lägger ut bild senare idag. Måndag kväll gick vi på bio och såg " I skuggan av värmen" Den var bra men lite obehaglig.

Idag ska jag städa vidare och kolla in teven igen :-) ikväll blir det till att tvätta alla babykläder och sängkläder som vi köpt.

Inga kommentarer: