torsdag 9 april 2009

Lääänge sen nu


som jag skrev. Så vad har hänt då? Jag punktar upp lite
*jag har fått mina första bristningar på magen :-) hehe... jaja det var la ganska väntat. Det är ju värt det i slutändan än då, jag får ju en bebis.
*Vi har beställt en resa till Cypern, Fig tree bay. Vi åker den 12 oktober. Fick dessutom skriva in bebisens födelsedatum och namn när vi bokade så nu heter hon Svea Häggmark och kommer den 15 maj så det så ....
* Har börjat föräldragrupp nu på MVC, den verkar hyfsat ok.
*Har varit på en till träff med familjelivsmammorna, det var jättetrevligt, satt på Pizza Hut i 3, 5 timme i fredags.

I kväll åker vi till Falkenberg och firar påsk med svärföräldrarna, hoppas på att ha mindre ont i ljumskarna så att jag slipper halvhalta omkring på de milslånga promenaderna som kommer att ske.

Inga kommentarer: