lördag 25 april 2009

Lördag

Igår hade Luke sin sista suparkväll innan bebis tittar ut. Han kom hem vid halv 4 och kunde få av sig kläderna helt själv :-)
Dock flydde jag och Hampus till gästrummet vid 06 tiden för snarkningarna och luke som försökte lägga sig på mig hela tin tillslut blev tröttsamt. Där låg vi och mös till halv niotiden då vi klev upp. Dagen har varit slapp :-) Har varit på Hornbach och handlat blommor till balkongen. När vi kom hem var jag så preggo+pollen slut så att jag och hampe vilade i gästrummet igen några timmar. Väcktes sen av oxfile och hasselbackspotatislukt mmm.. sen blev det lite romrussinglass framför robinson och CSI. Nu ska vi visst kolla ngn film, fast jag somnar nog i lukes knä som vanligt, det brukar bli så när man blir kliad bakom örat samtidigt som man ligger horisontalt.

Imorgon skall det planteras blommor och kanske man skulle ta sig ut till ett pollenfritt hav...
Go natt!
Ps. häromdagen kom bebis nr 2 i min familjelivs tråd.

Inga kommentarer: