tisdag 12 januari 2010

Counter


Så ja nu har jag laddat hit en räknare för att kolla om det överhuvudtaget är värt att skriva här, kanske är 0 personer som läser.. :-)

Hoppas på att snart känna mig lika het som när jag hårmodellade i Skövde, det vore nice och MILFigt. Igår svängde jag och kompis förbi "mitthus" igen. Hon blev överförtjust och vilja själv bo där :-) . Och fast jag inte skulle göra det så har jag redan börjat flytta in i i huset i mina fantasier. Fan det är svårt att inte göra det när man blivit kär... Och jag fantiserar redan om höstskörd med plommon, äpple, päron och körsbär... och pulkaåkning med Svea, kurragömmalek i skogen och kafferep i trädgården... :-( BAJS att det inte blir så! Ps.grillning på sommaren också..d.s

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysiga dina fantasier om huset låter. Kan inte vi köpa huset? *Titta på med tindrande ögon*

/Petra