måndag 5 januari 2009

Blää..

Fan vad länge sedan jag skrev... det är ju så att man får lite ångest..
Inte så mycket har hänt sen sist..
Jag jobbade julen och sen åkte vi tåg upp till svensta. Var där några dagar och slappade i soffan, på skotern, hos momma osv. Sen firade vi nyår här hemma hos oss med martinsgård och makalas, det var trevligt. Slutade med att martin och luke gaybondade i varsin fåtölj med uppknäppta skjortor och calvados i glasen haha kort kommer här senare när jag får tummen ur och laddar över bilderna.
I helgen har jag jobbar, verkar som om alla i gbg väntat tills efter helgerna för att söka för sin bekymmer för vi hade häcken full hela helgen.
Idag har vi äntligen! köpt flatscreen på mediamarkt! Gött aom fan. Vi köpte en byrå också att fylla med babykläder :-)
Och nu till det ledsammaste: Min favoritblog cmjsjömansblogg som jag följer slaviskt verkar ska sluta. Killen som skriver den har tappat bort/blivit bestulen på sin kamera på sin utlandsresa... :-(

Imorgon blir det jobba igen och sen 2 dagar lediga fyllda av MVC och Guchmottagning.

Inga kommentarer: