måndag 26 januari 2009

Opera




Det var som jag kom ihåg, väldigt tråkigt alltså. Och precis som jag lutat mig tillrätta på lukes axel för en tupplur så slutade den :-) . Middagen på operan innan va sådär... kall, konstig ( lammytterfile med bruna bönor och en potatiskaka typ), en alldaglig cheesecake och en silltårta. Efteråt smet jag hem medan de andra åkte till en restaurang för att fira lukes kusin som fyllde 31 på söndagen. Luke va fin i smoking och fluga det var kvällens höjdpunkt.Gänget bestående av luke, föräldrarna, lukes moster med gubbe kom hem vid ett tiden och gubbgänget va uppe till 05 tills jag fick nog och tvingade luke till sängs. Då hade han hamnat i lukes vanliga fyllehumör, skrikig och dryg. Detta är en look som jag inte sett innan jag blev preggo, troligtvis för att jag själv brukar vara full :-)

Inga kommentarer: