torsdag 15 januari 2009

Drömmar... sjuka e dom


Alltså den här drömmen tolkar jag som sexuell frustation ENBART! (har drömt om sex ? nätter i rad nu. Igår morse vaknade jag 5 och var stenkåt, tänkte utnyttja Luke som såklart sov men fick ett sms av Mari att hon inte skulle till jobbet så jag var tvungen att kliva upp för att hinna med bussen istället.
Nu till drömmen: Jag drömde då alltså att jag var på ngn sorts friluftsgrej ute i skogen. En massa olika folk va där. Helt plötsligt var jag i en stor lada med enorma fönster ut mot naturen. Hm.. och då var det en stor stor apa av ngt slag som sprang runt ladan och glodde på mig genom fönstrena. Sen vet jag inte hur detta gick till men jag och apan fann väll varandra attraktiva och gick omkring tillsammans på friluftsområdet hand i hand men då var han mer som en stor oborstad, ointelligent mowgli istället. Och vi gick omkring och letade efter ett ställe att ligga med varann på... tillslut hittade vi en säng och som tur va så vaknade jag där.....stört!
Troligtvis behöver jag sexa snart...väldigt snart...

Inga kommentarer: