söndag 8 februari 2009

En hård dags arbete

Fan va gött!! Vi har äntligen rensat i förrådet, 6 timmar tog det. 5 soppåsar några kartonger och en hel del ångest är borta. Luke har slängt en basförstärkare och ett par rullskriskor som han hållt i, i flera år i tron att han ska sälja det. Jag har äntligen slängt mina pinsamma dagböcker som jag inte riktigt vetat vad dom varit bra att spara för. Har även slängt en hel del gamla snuskkort från tidigare förhållanden. Vad ska man med dem till mer än att gömma dom ?
Så nu är nästan alla städ och rens projekt genomförda:
*Rensat bland kläderna i byrån (lagt alla icke gravidvänliga kläder i en låda)
*Rensat i lådorna i köket (slängt sushirullarmattan +pinnar +servettringar som aldrig använts)
*Rensat förrådet

Nu är det bara barnrummet kvar....


I fredags var vi på Anna Ternheim, grymt jag lipade 3 första låtarna.
Igår var vi på MIO och köpte ny sång som kommer nästa vecka, det blev inte sängramen som jag tidigare visat bild på här, för madrasserna vi ville ha fick inte plast i ramen så då struntade vi i det och köpte en sängkappa istället. Comfort framför estetik. Sängramen visade sig vara lite tacky i verkligheten också, luke knackade på den och den var i tunn plywood :-(

2 kommentarer:

Szofia Jakobsson sa...

Fan va ni shoppar loss nu för tiden :D

ausi sa...

Haha jaa det är mkt som ska inhandlas innan bebbi :-)