tisdag 10 februari 2009

Men snoipen i stjäääärten


Stannar hemma idag, sjuk! Det värsta med att stanna hemma när man är sjuk är att man sitter hela dagen med tanken " är jag verkligen så sjuk så att jag var tvungen att va hemma? " i huvudet. Men nu kliar det i öronen halsen samt smärtar i halsen och bröstet samt att jag är inne i en varm dimma där det ibland uppstöts sega slemklumpar. Luke tycker iaf. att jag luktar pizza så det är gött. själv röstar jag på HIV och halstablett eftersom det känns ungefär som att jag har HIV och dessutom har kletat in min övre kropp med vicks.

Idag önskar jag besök som e relativt tyst och kollar lite tv med mig samt kokar te och hindrar mig från att straffdammsuga. Jag har 5 avsnitt House om ngn är sugen, denna ngn kan även få handla halstabletter på vägen hit. .. och en cola calippo.

Inga kommentarer: