torsdag 20 januari 2011

Pissdag

Idag har jag suttit bredvid i "boken" på jobbet... snacka om negativ stress. När 7 timmar gått hade jag axlarna vid öronen och en hemsk huvudvärk. Man måste ha koll på 100 saker samtidigt och minst 3 stycken står och hänger och vill säga ngt samtidigt samt att telefonen ringer hela tiden och som grädde på moset så kommer det anhöriga och vill veta saker. Lätt pressad situation. Härligt nog blev jag även utskälld av en mupp till läkare som förövrigt alltid beter sig som en sur idiot! Bajs!

Efter jobbet hade vi en urtråkig utbildning så jag kom inte hem föränns vid halv fem och sen vid halv sex var jag på teorilektion på körskolan.

I höst ska jag bli gravid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att du har haft en dag from hell, men det sista lät sjukt kul. :D