måndag 22 februari 2010

Separationsångest

Fan eftersom det är så kallt så har jag tänkt att hålla mig inne idag och då satte jag igång med att rensa kläder och packa ner sånt jag inte använder. God DAMN vad jag är en klädsamlare... alltså jag samlar på kläder fast jag inte använt dem på 10 år! och det är inte fina kläder som inte passar längre som man skulle kunna tro, typ " jagärförtjocknumennärjagblirsmalkläder" utan gamla noppriga fula toppar som jag har svårt att skiljas från. Mitt värsta samlaplagg slängde jag faktiskt i höstas och det var en svart vanlig tight t-shirt från HM som jag lånat av Maria Åslin när vi gick i 9.an. den hade jag inte använt sen gymnasiet men ändå haft i byrålådan i 15!!!!! år!!! observera hur många rensningar den undkommit! För jag rensar typ 3-4 ggr/år..

Inga kommentarer: