tisdag 16 februari 2010

Svea säger sanning


Vill även erkänna att Svea skvallrade på mig imorse, första gången hon troligtvis sagt rätt om ngt än så länge i sitt liv.
Jag ljög nämligen lite för Luke i morse... brukar inte göra det men just i morse kändes det lite extra synd om mig för att jag klivit upp med svea så många nätter och gett henne varmt vatten pga. hostan på sista tiden. Så jag sa högt till svea så att Luke skulle höra givetvis " Åhhh mamma som klivit upp i natt med dig också åååååå vad trött jag är" (hade för en gångs skull inte klivit upp inatt) Varpå Svea högt säger Näääääääää...
Hahaha avslöjad!

Häromdagen när jag gick en promenix kom jag på en viktig lärdom att lära Svea när hon blir äldre:
*Att inte äta gul snö, MKT viktigt!

För det finns mkt gul snö därute nu...

Inga kommentarer: