torsdag 17 juni 2010

Bilkörning

Idag har jag och svea inte gjort ngt särskilt, tagit en sväng i trädgården och spanat på jordgubbarna som börjar få lite färg nu faktiskt :-)

När lucas kom hem så gick jag ner till körskolan och tog min första lektion. Hade bokat tid hos en tjej men hon var sjuk så jag fick en stekarkille som hette Mani istället. Och det gick skiiiitbra, fast jag var skakis förstås.. Efter det var det 2.5 timmes teorilektion med ägaren av bilskolan, en helmysig kurd. Han gick jättelätt att lyssna på och i slutet av lektionen utmanade han oss på att räkna ut stoppsträcka osv. Vinnaren skulle han bjuda på pizza efter nästa lektion. Jag var en hårsmån från att vinna men föll på målsnöret :-( Jaja bättre tur nästa gång en pizzavinst hägrar.

Imorgon ska jag klippa mig på dagen och på kvällen kommer cissi från norge på besök så i helgen blire partyyyy.

Inga kommentarer: