måndag 21 juni 2010

Hampus är borta

Han försvann i lördagsnatt och har inte kommit hem sedan dess... Jag är så jävla ledsen. Och jag slits mellan hopp och förtvivlan. En del säger att katter gör så men dom kommer tillbaka och en del säger att han kanske inte hittar hem igen.. Fan jag vill att han ska komma hem nu, jag har spenderat dagen med att vara en dålig mamma och knappt brytt mig i svea och bara gråtit.
jag vill att lucas ska komma hem också, jag behöver kramas. Jag känner mig helt lam och så sjukt ledsen och dålig..

Och sen idag ska vi till Änglagård på intervju om svea och dagisplats. Jag känner mig inte alls upplagd för det jag vill bara koppla bort hjärnan och sluta tänka. Jag kommer bara att gråta. Jag har efterlyst honom på göteborgs katthjälp där vi en gång fick honom och idag ska vi sätta upp lappar. jag har även satt ut mat utanför på trappen och ngn har ätit där men jag misstänker att det är grannens katt för Hampus brukar äta gelen mest när han äter..

Inga kommentarer: