måndag 28 juni 2010

Midsommar

Spenderades här hemma hos oss "på landet" :-)
6 andra familjer slöt upp med sina barn och det åts sill av alla de slag och färskpotatis. Senare på kvällen grillades det och dracks. Orkar inte skriva så mkt om detta men om ni vill läsa mer så kolla här

Nu är det 1 vecka kvar tills Lucas får 5 veckors semester och jag längtar något otroligt! Det ska bli så kul att vara hela familjen igen, den här helgen som var en långhelg var lite av en försmak på det förutom att vi hade svärföräldrars besök.. som gör att man inte riktigt kan slappna av.
Inför semestern hoppas jag på mkt sol så vi kan åka och bada mkt vid sillvik/lilleby, många körlektioner, mkt körkortsteori, många härliga frukostar ute, mkt häng med goa kompisar osv...

Jag börjar semestern med att åka till ullared med FL kompisarna. Vi ska shoppa, bada i tunna och dricka vin :-)

1 kommentar:

Betraktelser från Majviken sa...

Jaaa, jag längtar också tills gubben får semester nästa vecka! Ska bli såå skönt och kul! Och förstås längtar jag grymt mycket till helgen! =D