tisdag 22 juni 2010

...

Ja givetvis lipade jag på intervjun men jag tror det gick bra iaf.
Fan jag känner mig som en mupp för jag kan inte sluta lipa... Lucas börjar bli trött på mitt gråt nu och han tycker jag ska ägna mig åt svea istället. Jag tycker också det men jag kan bara inte sluta lipa. Hur stora är oddsen att han kommer hem nu? 3 nätter har han varit borta... jag ställer ut mat men det är inte han som äter den utan ngn annan som uppenbarligen inte killar kattmatsslemmet som är hampus favorit..
Det är sjukt att en katt kan påverka mig så mkt men inget känns kul längre, jag vill inte fira midsommar eller åka på bröllop eller ngt,,, Det är tom. svårt för mig att va med svea nu för jag vill bara gråta och hon är nog alldeles bekymmrad över hennes mamma som inte dragit på smilbanden på så länge...
Hur ska jag klara en dag till? Jag orkar knappt äta eller göra ngt här hemma..
Idag ställde jag bort hans matkopp inne och vattenskålen..

1 kommentar:

Annelicious sa...

Supergrattis till dagisplatsen, hoppas det är så bra som förväntat!

Jag håller tummarna för att han kommer hem snart, snart. Även om jag inte tror på sierskor så har hon ju rätt i mycket.