torsdag 4 mars 2010

Men bajs

Bara för att jag suttit isolerad med Svea och våra sjukdomar denna veckan så blir jag så sjukt påverkad av allt. Hörde av en mammakompis att en annan mamma som vi umgåtts med förut (som jag förövrigt tycker jättemkt om) inte vill hänga med vårt gäng längre. Och det där gnager i mig som fan nu när man inte umgåtts med folk på en hel vecka. Var det pga. mig hon inte ville vara med längre? Kanske jag sa ngt fel eller tog för mkt plats (som jag vet att jag kan göra ibland). Fan jag vill ju att alla ska gilla mig, blir galen när inte alla gör det.
Jag har tonvis med kompisar men bryr mig ändå.. för hon var verkligen en pärla, en rolig pärla som också är från samma trakter som mig :-(
Åhh blir tokig på mig själv som inte kan nöja mig, men det känns som man blivit bortvald för roligare människor, jag vill också vara en rolig människa.

Inga kommentarer: