tisdag 16 mars 2010

Tapas

På viktfronten intet nytt, kan ju bero på eller snarare måste bero på lördagens frosseri. Jag började veckan med mer frosseri i form av after work med ett glatt brudgäng om 6 personer. Vi drack ngr kannor vin och åt smarriga tapas :-)

När jag kom hem hade Svea spytt igen :-( sen sov hon till 03.00 då hon fick en flaska välling och sov vidare till halv 8. Idag ska vill till BVC och då ska jag bannemig mala dem på information om hur fasiken vi ska gå tillväga för att det ska lösa sig.

Intressant att min blogg haft 45 klick sedan igår men ingen kommentar.... vad är det för människor som läser här egentligen ? :-)

2 kommentarer:

Betraktelser från Majviken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Betraktelser från Majviken sa...

Jag läser! =) Vad gott det lät! Hoppas som sagt det blir mer AW snart, eller nåt annat kul!