fredag 19 mars 2010

Snabbrapport

Hm.. svea är bättre i magen tror jag , eller ja hon är på bättre humör iaf. men bajsar själv utan hjälp gör hon inte riktigt än.
Öhh annars inget nytt tror jag ...

Var på leksaksparty i veckan och köpte ett stor baby pussel. Annars har det promenerats en del och inte så mkt mer.

Idag har jag och Petra varit på allum och shoppat lite. Det blev 2 bh till min sladdriga bröst, hoppas dessa kan få dem att inte sladdar över eller under kanten. Sen köpte jag 3 par kalasbyxor till svea som i stunden håller på att torka efter att jag målat med halkfärg på dem :-) vad köpte jag mer.... underlagskräm och en rosa kjol till lillpuppan också.

I eftermiddag har vi rensat ut förrådet lite inför flytten, skönt men fan vad svårt det är att packa massa tjaffs som inet hör ihop med ngt annat!

I helgen blir det: tacokväll med Luke, basta med Makalas, hänga med Svea lördagkväll, söndag... hmm... förrådet igen.
Måndag blir det Åbybadet med båda mammagängen.

Nedan: Villhavillhavillha

Inga kommentarer: