tisdag 23 mars 2010

Träffat hjärtat Marie!

Idag har jag och Svea varit hos Marie som nu äntligen har flyttat från sin skitlägenhet vid blå staden till Norumshöjd :-)
Vi fikade och tjöta en massa, det är gött med Marie för vi har alltid en jädrans massa att prata om. Svea och hennes killes katt kom väl överens och delade tom. på ett mariekex under bordet hehe.. Jag och Svea var duktiga och gick hela vägen hem, jag hade tyvärr läckande gummistövlar på mig så nu känner jag mig svampig och platt under fötterna.

Har tradera shoppat lite också, köpt lila och vita ranukler ( Anna nu blev du väll sugen på trädgårdshäng va? ) håller även på att buda på lite Saboprylar men vi får se hur det går med dom..



Svea mage är nu helt återställd, mer åt det lösa hållet nu istället.. 3 stora lösa lass om dagen har det varit..

2 kommentarer:

anna sa...

åh ranunkler! ja jättesugen, jag kommer! :D

Anonym sa...

Otroligt vackra blommor! Jag vill me trädgårdshänga!