torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen



Idag har vi ätit våfflor i massor :-)
Stina och Isabella kom hit på förmiddagen och jag gjorde ett lass våfflor som vi smaskade på, svea gillade också våfflor och åt en hel. Sen mötte vi upp med Lotta, Gabriel och Johannes och gick upp till slätta damm. Där fikade vi igen och gick lite runt dammen. Väl hemma så gjorde jag återigen våfflor när Luke kommit hem så då blev det en våffla till... suck.. sen fick jag såklart halsbränna av alla våfflor så nu vill jag nog inte ha våfflor föränns nästa år kanske.

Ikväll har jag ljuvlig egentid eftersom Luke är på RT träff i stan. Jag tänker förgylla kvällen med en massa tv som JAG gillar!



Igår skrev jag inget men här kommer en sammanfattning:
Svea hade sitt första besök hos tandsköterskan, där bajsade hon ner sig totalt så jag fick bada henne i handfatet på deras toa, sen var vi en sväng i stan med Anna. Men dagen gick i princip i bajsets tecken, 4 ggr sket hon så hennes rumpa lyser rött som ett stopljus nu.

På måndag kommer nog inte vågen att visa ngt revolutionerande med tanke på denna dag och helgens kommande öl och drinks :-)

Inga kommentarer: