torsdag 22 april 2010

Igår

Igår var en riktigt fika dag. Först stack vi till Näckrosdammen och träffade Helena och Tora lite. Det blev lite gungning och stora lyxmuffins från Evas P.
Efter detta åkte vi ut till Mölndal till Erica och Hugo, Lotta, Gabriel och Johannes kom också. Där spanade vi in huset, renoveringen och fikade igen. Under tiden började det bli riktigt ruskväder ute, haglade som F**N. Vilket det också gjorde när vi åkte därifrån. Mysigt tycker jag på ngt sätt. Konstigt jag har alltid gillat ytterligheterna, spöregn, hagel, snökaos eller strålande sol det är min melodi. Jag hatar det där mellanlägesvädret när det bara är moln ute. Väl hemma blev det lite inproviserad middag i form av falafel. (mamma Falafel inte fala-fel)

Idag blir det nog lite öppna föskolan och sen en promenad med Joel, frun och Ella hoppas jag på....

Ikväll blir det egentid eftersom Luke ska på gubbhäng ikväll, dom skulle visst trava runt på ngn konstutställning på Eriksberg...

Inga kommentarer: