måndag 26 april 2010

Pinsamma Lucke

Idag gick vi till öppna förskolan som vanligt på måndagar. Skönt för Svea (och mig) att kunna gå dit och stöka till istället för hemma i tråklägenheten. Integrerade mina MVC kompisar med en av mina FL kompisar Stina som också kom en sväng.

På kvällen åkte vi till Malin för fika och hämtning av sjuuukt många flyttkartonger. Väl där drack vi kaffe (eller jag te) och Luke klantade sig och spillde ut sin kopp över Svea, bordet, sig själv och mattan (lite repris av när vi var på Beebar). Vet inte vad det är för ngt med luke och kaffekoppar. Svea brände sig inte iallafall men blev rädd för jag skrek till. Sen när vi skulle sätta oss igen så lyckades han spilla ut koppen återigen....

Imorgon funderar jag på att efter Knatteramsorna och sovstund åka in till stan och ge upp dvs. köpa överdragskläder på POP. har undvikit det hur länge som helst för att det är ju så jädrans dyrt.. men men hon måste ju ha ngr byxor och ngn sorts vindtät jacka eftersom vi bor i Gbg som är vindarnas stad.

Inga kommentarer: