lördag 24 april 2010

Igår

Åkte vi in till stan och mötte upp med MVC gruppen på Världskulturmuseet. Ngr av mammorna har nu blivit ersatta av pappor som är föräldralediga, tillslut lär det väll bara vara jag som är mamma kvar i gruppen för jag ska nog vara hemma längst tror jag. Världskulturmuseet uppskattades av alla, barnen tyckte det var jättekul med den indiska musiken och att kunna krypa omkring obegränsat :-)





På kvällen mötte jag upp med tvillingarna Wallander och Trydal för lite biljard och öl. P och L skulle på SOOL senare (30 årspresent från mig) . Kul att öla lite med dem det händer ju inte ofta med tanke på att en av dem är 2 barnsfar och den nadre bor på landet hemma i svensta och är typ bonde.. hehe (hans tjej föder upp alpackor) Måste fasiken åka och kolla på dom i sommar när vi är hemma.

Inga kommentarer: