onsdag 14 april 2010

Ryggskott

Jippi, var hos en naprapat igår då, gjorde ont som fan att bli knäckt och bindvävsmasserad. Läskigt var det också med själva knäckningen. Hon lyckades få upp allt utom den nedersta kotan så efteråt så kunde jag ta på mig mina skor själv (wow när man är 30 år). Hon sa att jag är väldigt hård och stel i ländryggen, hon kunde inte ens få tag på ngn bindväv där för den satt så fast. Sen sa hon även att jag har väldigt dåliga magmuskler som förvärrar läget. Hon rekommenderade promenader utan barnvagn som senare skall bli joggning samt MLR pass... Vi får väll se när jag tar mig iväg, gillar inte att gå på pass själv.

Idag vaknade jag och var stelare än någonsin... kan typ bara släpa benen för lyfter jag dem hugger det i hela svanken som en kniv. Har tagit lite Tradolan nu som snart kanske gör mig mobil. För idag ska jag faktiskt in till stan och hämta min nya mobil hehe.. också ska vi till BVC och se om Svea börjat gå upp i vikt igen.

1 kommentar:

Betraktelser från Majviken sa...

Fasiken vad synd att vi bor såpass långt ifrån. Jag hade gärna powerwalkat och tränat med dig ett par gånger i veckan! Tycker också det är roligare och lättare med sällskap.